منتدي احلي حظ لدخول الدردشه والتمتع بصلاحيات مميزة يجب التسجيل !

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
اكتب احلي حظ في يوتيوب اكتب احلي حظ في جوجل اكتب احلي حظ في يوتيوب
صديق المنتدي المطرب محمد سمير فمرحبا به
Share |

شاطر | 

طرق الزواج في مصر من عصر الفراعنه الي 2010

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: طرق الزواج في مصر من عصر الفراعنه الي 2010   الثلاثاء يناير 25, 2011 2:26 am

طرق الزواج في مصر من الفراعنه حتى الان:- اولا:-مصر الفراعنه>>ابا انا عايز اتجوز اخت حتحور زوليخه خلاص يابني خليها تنقل حاجتها ف اوضتك وابقا هاتلها حجرين صوان هديه مبروك يا تاح......ثانيا>>مصر في عصر الرومان>>تتجوزيني يا أفروديت اتجوزك يا بانسليوس يالا بينا نبني كوخ ع البحر ونعيش هناك.......ثالثا>>مصر بعد الفتح الاسلامي>>ولدي محمد يا...شيخ احمد بيريد يتزوج ابنتك البكر الرشيد ويبني خيمه ويقدم مهر ثلاثه الالاف بعير وناقه والله محمد ولدك زين الرجال وايش اتمني غير رجل صالح يكون زوج لبنتي وكما قال رسول الله صلي الله عليه وسلم ان جاءكم من ترضون دينه وخلقه فزوجوه...قيموا الافراح.......رابعا>>مصر ١٩١٩>>انت هتتجوز بنت الحاج عبد الجليل انا كلمته خلاص ووافق وضب اوضتك وهات خلخال فرحك يوم الخميس الجاي طب مش اشوفها الاول يابا ايه انت اتجننت ياولد تشوفها ده ايه انت هتتجوز ولا هتخبص حاضر يابا........خامسا>>مصر ١٩٦٠>>بقا ياستي بنتك امال جالها عريس يألف نهار ابيض يألف نهار مبروك جدع طيب وابن حلال موظف ف الحقانيه وماهيته مش بطاله ولا ايه رأيك يأم العروسه الرأي رأيك يأبو العروسه والله العيال هيعجزونا يابو حمدي فشر تدبل الورده وريحتها فيها يانرجوستي.......سادسا>>عصر الانفتاح>>اخرسي يابنت انا اللي يتجوز بنتي لازم يكون عنده شقه تمليك وعربيه وسوبرماركت بس ياماما مفيش بس انا وابوكي اتفقنا هتتجوزي فتحي ابن خالك بس انا مش بحبه يابنتي الحب مابيأكلش تونه ف الزمن ده يافالحه........وأخيرا>>مصر 2010>>هاي بابي ريكو هيجي يقابلك بكره وهو راجع من المول مع ديدي ورامبو متكلمش معاه بلييز ف اي ماديات وبعدين الكلام ف المهر والشبكه والعفش والفرح ده موضه قديمه حاجات بلديو ياي انا اتفقت معاه ع كل حاجه والفرح ف كوفي شوب ماريانو ف المعادي ع الضيق كده مع الفرندز اشطه يا بابي بيس يابنتي يالا اهو نخلص منك ونرتاح........لنا موعد مع بدايه ٢٠٢٠ واقولكم طريقه الجواز ان لينا عمرSmile Smile

..{معنى الإبداع هو صنع الشيء المستحيل..المقلدون خلفنا دائماً..من قلدنا أكد لنا بأنناالأفضل}..

http://a7la7z.dahek.net
hala

مُساهمةموضوع: رد: طرق الزواج في مصر من عصر الفراعنه الي 2010   الأحد يناير 30, 2011 4:43 pm

لكل زمن وشعوب طرق بالزواااااج
موضوع تشكر علية سلمت يداك

طرق الزواج في مصر من عصر الفراعنه الي 2010
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الاستاذ / جابر الزنباعي - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة الدير وشرق اسنا(عمال)
» صور من دخل جامعة الامام جعفر الصادق 2010
» اكواد كول تون فودافون 2010
» اشغال فنيه جديده 2010,افضل اعمال يدوية بسيطة2010
» كلمات البوم حسين الجسمى 2010(ايام من حياتى)